Followers

shashinki.com - malaysia's online camera shop!

Monday, October 31, 2011

Sutra sensual aromaterapi menaikkan ghairah suami isteri


Kala kebosanan mulai menyergap kehidupan suami isteri, bangkitkanlah ghairah anda berdua dengan aromaterapi. Aromaterapi dapat dijadikan sebagai alternative untuk menceriakan kembali hubungan anda dan pasangan anda. Apabila terlalu banyak berfikir dan juga kesibukan kehidupan rutin membuatkan hubungan suamI isteri menjadi renggang. Apalagi apabila kedua-duanya sibuk. Satu cara yang dapat mewarnai hubungan yang renggang adalah dengan menggunakan aromaterapi pembagkit ghairah yang diyakini dapat membantu membangkitkan ghairah seksual.
Aromaterapi ini telah dikenali sejak ratusan tahun. Selain untuk memelihara kesegaran tubuh, aromaterapi juga digunakan ntuk merawat infeksi atau memperbaiki kulit bekas-bekas jerawat atau gigitan serangga. Disamping itu juga, aromaterapi baik untuk fikiran dan juga perasaan. Selain boleh memulihkan semangat, sekaligus mampu menyegarkan jiwa raga terutamanya untuk membangkitkan ghairah seksual yang terpendam. Dengan bantuan minyak pati murni atau essential oil yang berasal dari bunga, biji, batang dan daun memberikan terapi kepada yang memerlukan. Terapi ini adalah bebas dari campuran bahan kimia.



Baru-baru ni member aku ada masalah kurang perasaan romantis bersama pasangan semasa di bilik.. So aku syorkan satu produk ni...2 hari yang lepas aku terkejut bila dia tiba-tiba menangis jumpa aku..rupa-rupanya dia dah berjaya mengembalikan suasana romantis antara dia dan pasangan dia dan sekarang diorang tengah bercuti bersama.. Kalau korang ada masalah yang sama apa kata korang cuba produk ni... Produk Sutra Sensual Set. Kawan aku tu kata produk ni memang mengancam..
http://infobatin.com/produk-batin/sutra-essential/sutra-sensual-set.html
Pada dasarnya aromaterapi dapat membangkitkan ghairah seks dengan dua cara. Cara pertama adalah melalui aroma yang dibakar menggunakan burner dan pengewapan air yang hangat. Hirupan bau aroma yang masuk ke dalam otak akan memnpengaruhi bahagian-bahagian otak yang befungsi untuk menkoordinasikan pembangkit ghairah seksual.
Tidak kurang juga dengan menghirup wap dari beberapa haruman aromaterapi di dalam bekas air panas. Cara ini amat berkesan untuk membersihkan dan memberi kenyamanan fikiran dan perasaan. Aroma pembangkit ghairah akan masuk kedalam pembuluh darah dan terus keotak. Untuk hasil yang lebih baik, minyak pati (EO) pembangkit ghairah misalnya yasmin dan patchouli, harus dicampurkan dengan minyak pati lain (EO) yang khasiatnya mampu memberi kesegaran yang berpanjangan, menghilangkan rasa lelah dan memberi semangat seperti orange dan mandarin. Kombinasi ini dapat memaksimakan hasil yang ingin dicapai iaitu rasa ghairah yang muncul bersama kesegaran dan semangat. Tiada guna seandainya kita berasa ghairah tetapi kita tidak bersemangat.
Adalah lebih baik jika aromaterapi ini dimulakan dengan perawatan spa atau urutan yang mengendurkan otot-otot yang kaku dan lesu. Ini kerana bahagian yang diurut sering mengalami sengal-sengal dan tegang seperti perut, punggung, leher, paha dan kaki. Rawatan sebegini cukup bagus dan kuat kerana rasa ghairan akan lebih ,mudah dibangkitkan.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PING BEST