Followers

shashinki.com - malaysia's online camera shop!

Wednesday, March 17, 2010

Bagaimana Menjana Pendapatan Dengan Nuffnang???

Assalamualaikum...

Erm...
Mesti rmai tertanya, "bagaimana nak menjana pendapatan dengan nuFFnang"....
Aku pun baru ag dalam iklan mengiklan nih...
Tapi aku pun masih belajar dan juga mendapat pengetahuan dari blogger yang da berpengalaman.... So, korang pun kene gak belajar sperti mana yang aku belajar...



So actually,korang kene pastikan korang punye blog bleh hits ok...
kalu dapat 50-100 visitors sehari pun da cukup untuk anda memulakan blog anda dengan nuffnang...



Nih aku ade nak bagi beberapa ebook yang aku dapat dari beberapa blogger...
Thanz kat diorang....
Ade 2 ebook kay...

Ebook
EbOOOoooK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PING BEST