Followers

shashinki.com - malaysia's online camera shop!

Monday, March 8, 2010

Saya Sedut Sampai Airnya Kering

March 28, 2009 by Info Seks Melayu
Filed under Cerita Seks Melayu

Seorang gadis menjadi tetapi tidak mahu neneknya tahu.

Satu hari satu gerombolan ditangkap termasuklah gadis itu. Polis meminta - itu membuat satu garisan lurus. Semua beratur. Tiba-tiba muncul kepada gadis itu jalan bongkok-bongkok dan setelah melihat cucunya berbaris dia bertanya, “Kenapa kamu berbaris di sini?” Cucu pula untuk menghalang neneknya tahu cerita sebenar telah berbohong dengan mengatakan ada dermawan akan menderma buah orange dan sebab itulah beliau berbaris.

Nenek beredar pergi. Di pertengahan jalan dia teringatkan cucu-cucunya yang lain yang mungkin mengharapkan beliau membawa pulang buah-buahan. Lalu dia pun turut berbaris tanpa diketahui oleh cucunya.

Dia berbaris di belakang. Seorang anggota polis mengambil kenyataan-kenyataan dari gadis yang sedang berbaris itu. Apabila dia sampai untuk giliran mendapatkan kenyataan orang terakhir, dia terkejut kerana tercegat seorang nenek yang jalan pun bongkok-bongkok macam tiada kudrat.

Dia tercengang lalu tertanya, “Kamu tua, bagaimana kamu lakukannya?” Si nenek (menyangka soalan itu ditanya tentang bagaimana dia boleh makan orange itu) menjawab, “Oh senang je. Aku hanya cabut gigi palsu dan mula sedut sampai airnya kering.”

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PING BEST